Što je T-faktor i kako ga definirati pitanje je koje bismo vam valjda bili postavili još u veljači 2007. da smo onda radili.
Tada je naime u Studentskom centru premijerno izvođen Montažstrojev 'T-formance: Louder Than Bombs', podnaslovljen još i 'Training Camp', interaktivni događaj čiji je tijek i krajnji oblik definirala sama publika, slijedom vlastitih odabira.
U međuvremenu je Montažstrojevu potragu za faktorom koji bi i od svakoga mogao učiniti terorista, olakšala činjenica da se najpoznatiji hrvatski terorist nakon odslužene zatvorske kazne vratio u domovinu. No, za jednu od polazišnih točaka svojeg novog projekta, I fuck on the first date ipak su odabrali njegovu suprugu ili kako kaže službena najava:
Što je zajedničko zaljubljenoj Amerikanki koja se prepoznala u hrvatskom identitetu, iračkom tv-reporteru s najskupljim cipelama na svijetu, kontroverznom umjetniku koji zbog herojskog izlaganja opasnosti završava na psihijatriji i ogorčenom branitelju u očajničkoj akciji za uskraćena prava?
Ili preciznije; što dijele Julienne Eden Bušić, Chris Burden, Muntadhar al-Zaid i Robert Kralj? Ili možda, kakva je veza između tabua, tajne, taika, tehnologije, televizije, teritorija, teatra, teorije, tita, tranzicije, turizma, trenutka, tolerancije i taktike?